Tåget :)

Hej!
Just nu sitter jag på tåget är på väg till skolan, idag ska ja inte göra så mycket plugga bara sen ska jag till min morbror ska sova där idag han vill att jag ska sova där hos han och hans fru en gång i veckan pga all skolk, han vill hålla koll på mig och de kan jag förstå men ska bevisa att jag verkligen kan klara de här punkt slut :)

Hmm snart är de prao också och jag ska inte praoa hos min morbror igen så måste hitta ett bra ställe ingen restaurang igen iaf annars blir det bara slavjobb och de vill jag absolut inte och speciellt när de bara är prao och man inte får betalt!

Aa kanske bloggar mer på helgen ist kommer inte ha tid nu i veckan för jag har mitt första prov nästa vecka på fredag och de känns as jobbigt men ska fucking klara det och få bra betyg.

Ha de bäst pussssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0