Väntar på älskling

Heej! 
sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma, han är påväg hit :) 
Mamma jobbar idag slutar kl 18.30 så idag är de bara ja och älsklingen hemma då :) 
ehm... städat lite nyss bara lite orkade inte städa överdrivet bra elr mycket så de fick räcka så ... 
ska snart till centrum möta upp älsklingen sen hem igen kanske ta en snabb ducsh och sen ut med aleks och därefter ska ja till vårdcentralen och ta vaccin fyfan hatar sprutor -.- 
 
igår natt vid 2 tiden så ringde de på dörren mamma stog bredvid och sa va tyst gå lägg dig de va fett läskigt o de plingade flera ggr kollade från fönstret då var de 2 män skit läskiga haha aja iaf sen la jag mig igen och sov :P 
 
jaja skriver mer ikväll kanske få se och juste btw nu när skolan börjar på onsdag kommer ja sluta blogga, kommer bara blogga helger, lov och efter skolan när jag gått ut men vi får se hure blir måste verkligen satsa på skolan nu eftersom de är lite knaz för min del just nu men men ;) 
 
ha de bäst alla puss o kram :* <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0