träffade älsklingen

Heej! 
just nu sitter jag i soffan och nyser ihjäl mig... 
iaf idag va jag hos simon åkte runt 10 på morgon han mötte mig i östermalmstog sen åkte vi till danderyd osv...
vi gick ut och åt med hans mamma och pappa de va sjukt pinsamt är jätte blyg men kom överlevde haha satt och höll hans hand kändes tryggare då :$$
 
aja iaf ska käka något nu och ta de lugnt imorrn kommer simon t mig, åhh är sjukt glad att jag fann honom hoppas verkligen de här håller är så lycklig vill inte att de ska ha ett slut, idag har vi varit tsm i exakt 2 veckor... känns dom om tiden går ändå ganska fort haha men vi va på g i 2 månader innan vi blev tsm :) 
 
kan verkligen snacka ut med honom om allt mår bättre med han i mitt liv ... <3 
 
aja ska gå skriver mer imorrn ist orkar inte nu är sjuk, kan skriva mer om dagen kanske imorrn i detalj .. 
 
~ Kyss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0