Skolan har börjat..

Okeej, hej ! 
jag vet skulle inte blogga, men iaf kan ju blogga idag innan skolan verkligen börjar, nu är de mer snack och så tills man börjar komma mer in i vad vi ska göra osv.. 
iaf.. idag var ja o hämta min mobil från lagningen och fick en helt ny känns skit bra haha, imorrn börjar ja skolan kl 09.45 har 3 lektioner men tror som sagt att vi ska snacka mer o så då ... aja vi får se :) 
 
En video ni alla måste se haha kollade på den nyss: http://www.youtube.com/watch?v=iF17HgxiOoo 
speciellt slutet :P 
'' Hon vet inte vilken frukt, då har jag en till fråga, skulle jag kunna få ta på dina bröst, tror du de själv fulare får man leta efter'' sen gick han hahahah omg .... döör vad taskig ..
 
Hmm ... jaaa... snart blir de en månad för mig och min älskling, ja tiden går fort ;) 
 
jaja kanske blir mitt sista inlägg om ja inte bloggar via mobilen vi får se ... och juste ni alla som hade mitt tillfälliga nr som slutade på 94 ta bort den har mitt gamla nr tillbaka nu ;) :D 
 
ha de bäst Love u <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0