Nu, Idag, Imorrn ;)

Hej! 
 
Nu:
sitter i sängen o drogar musik .. 
tvättade nyss min piercing, började blöda... de gör fett ont... :O :( 
iaf snackar me Marius just nu på msn via mobilen, orkade inte logga in via datorn haha så lat är jag :P 
 
Min dag idag:
 

Jag va i skolan och gick på alla lektionerna, fick skåp också :) 
började med Svenska lektionen aa då fick ja skåp
sen hade ja idrott och då snackade läraren bara om hur vi kommer göra under året o vissa regler och sen fick vi fylla i lite papper angående idrotten och hur de ska funka osv.. 
sen sist hade jag SO och då snackade läraren också bara och gick igenom planeringen inför årskurs 9 och sen fick vi sitta i grupper och skriva våra synpunkter angående so och hur vi vill att de ska va för att de ska fungera, och då satt jag med en kille bara och vi skrev saker och de roliga är att ja alltid hatat honom för han en gång va skit kaxig mot mig men de visade sig att han va en jätte trevlig och rolig kille, vi kom bra överäns elr aa :P 
 
efter skolan träffade jag aleks i alby vi va ute och gick runt sen på kvällen träffade vi Natha och Reene elr aa hur man nu stavar hennes namn haha, vi satt o snackade lite o chillade bara sen taggade ja hem... hmm nej juste glömde säga att innan när vi gick runt i alby så orkade vi inte mer och åkte till norsborg och tillbaka och på vägen tillbaka såg vi Rafael och hans kompis i tåget ( rafael är en kille som är som en storebror för mig, vi har växt upp tsm och våra föräldrar har en sjukt bra kontakt ) 
vi satt o snackade och så... tills rafael va tvungen o säga: 
" du har blivit skit fin, jag minns när du va liten du va skit ful då hahaha " 
hahaa jaa så kan han vara skit snällt, iaf :P 
 
Imorrn:
 

Imorrn så ska Älsklingen komma till mig och då ska vi ta de lugnt har saknat honom skit mycket haha fast de va inte så längesen ja träffade honom men iaf... miss him so much :( 
får se mer vad vi gör imorrn orkar inte gå in på detalj nu plus vet man aldrig inget speciellt planerat förutom att ta de lugnt och mysa sen gå ut säkert :) 
 
Aa de va de nu ska jag väl ta de lugnt, är sjukt trött bara sovit 4 timmar idag :( <3 Är lite för mig! 
 
puuuuuusss :* <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0