My day ;)

Heej!
sitter i mitt rum och lyssnar på musik och snackar med älsklingen simon på fb, vi planerar morgondagen :D 
ska åka t honom imorrn :D han bor i Vaxholm hihi kommer bli sjukt kul! 
 
iaf idag väckte Ulubek mig vid 10.55 sen fixade mig sen så gick vi ut med hans hund gick runt och så därefter kom toprak och vi satt där vid min gård snackade lite och så sen taggade toprak hem så jag och ulubek gick till mig och vi skulle göra macka men han ville inte ha så han drack bara, iaf sen sa jag att jag inte gillade kanterna på brödet och då skulle såklart ulubek va snäll och sa att han kunde skära ut kanterna vart inge bra... mackan va sååååå liten efter så han gjorde 2 st t mig -.- har en bild på de som ja kanske lägger ut senare ikväll :) <3 
 
iaf ska ut nu med Aleks o några andra tror jag så skriver senare ikväll elr imorrn vi får se :) 
 
~ Kyss 

Kommentarer
Postat av: Aram

adda dig på fb :)

2012-08-18 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0