mer om dagen med Simon igår och annat :)

Godmorgon bloggen! 

just nu sitter jag i vardagsrummet, vakna tidigt kunde inte sova mer är förkyld -.-
iaf ska inte gå ut idag på heeeeeeeela dagen tänker  bara ta de lugnt så jag kan bli frisk innan skolan börjar! 
 
igår vaknade jag 08.00 helt död trodde ja skulle döö kunde knappt andas... 
iaf sen väckte jag älsklingen och vid 09.30 åkte jag från alby till Östermalmstorg 
träffade min gamla matte lärare i tunnelbanan så vi satt och snackade länge, sen när jag kom ner i Östermalmstorg så va älsklingen redan där de va skönt så vi stog o väntade på nästa tåg mådde bara sämre o sämre hela tiden trodde ja hade feber ... stog och kramade honom iaf sen åkte vi till Danderyd och därifrån tog vi en buss mot vaxholm, när vi kom ner i vaxholm gick vi mot en typ Parkering? iaf där hade han sin moppe... mitt hjärta börja dunka skit snabbt hahaha är as rädd... iaf jag ville inte upp på moppen jag brydde mig inte va bestämd och sa nej nej nej jag går hem sen sa han att de va en bit bort så tillslut satte jag mig och vi åkte iväg... 
eftersom han SÅKLART skulle jävlas med mig så gjorde han mit skit rädd han åkte snabbt sen sakta sen snabbt och de va as läskigt när han skulle svänga skrek hela tiden -.- :$ 
iaf sen va vi hos honom hälsade på hans föräldrar och vi gick till hans rum de kändes skönt att få de pinsama över
( trodde jag ) 
vi kollade på en skräckfilm och låg i sängen trodde den skulle va jätte läskig men de va den inte, den va mer obehaglig bara med allt blod osv, han satt o garvade... -.- ÅT EN SKRÄCKFILM iaf de handlar om  några pirayor
som åt folk i havet osv... aa jag kommer inte våga bada utomhus igen men aa...
när filmen var slut sa han att han va hungrig och frågade om ja va hungrig  jag sa som vanligt nej hahah men aa sen sa han att han skulle upp snabbt och snacka med sina föräldrar elr nåt och när han kom ner... aa gissa vad han sa
'' vi ska ut och äta du, jag, min mamma och min pappa.. '' 
fatta hur snabbt mitt hjärta börja dunka IGEN! 
iaf vi satte oss i bilen och åkte iväg... btw världens finaste bil tycker jag med taket av glas elr en bit elr ja ni fattar -.- 
vi kom fram gick ner och jag höll han hårt i handen och ja mitt hjärta dunkade fortfarande sjukt snabbt! 
tillslut satte vi oss och skulle beställa, vi hade beställt och åt gud vad lite jag åt kunde inte få i mig nåt och efter kändes de som om ja hade fått feber iaf när vi satt och väntade där vid bordet höll jag Simon igen haha i handen håller han hela tiden i handen, känns tryggare då :$ 
efter vi hade ätit gick vi de visade runt och helt ärligt de va bland de finaste jag sett skulle vilja bo där! 
iaf efter de gick vi till simon igen och kollade på en annan film den hette typ 
No strings attached Något sånt haha kan inte stava de sista 
vi kollade på halva sen fick jag för mycket energi så började hålla på med han haha lekte med honom typ klämde på honom lekte me hans näsa haha försökte irritera honom sen började han kittla mig och jag är sjuuuuuukt kittlig och ja jag råkade nocka honom :(
sen försökte ja kittla honom men han är inte kittlig -.- 
iaf sen låg vi och mysa bara nej ja skojar innan de försökte ja ta hans telefon så vi brottades typ haha för jag fick den sen försökte han ta den :P okej och SEEEN myste vi hahaha sen efter skulle ja hem så vi tog snabbt moppen och åkte mot bussen väntade där och sen åkte vi till t-centralen och han skulle till the voice och jag skulle hem men han väntade med mig tills tunnelbanan kom och vi stod o kramades osv... sen snackade ja i lur med alexandra... 
när jag va i typ mariatorget elr nåt va de 3 äckliga män som satt o kollade på mig -.- 
sen gick en av dom... iaf sen gick jag och ställde mig upp stog ist och vid skärholmen gick de andra äckel männen av och när de gick förbi så sa han '' hejdå tjejen '' 
EUUW! 
iaf kom hem träffade alexandra en stund sen gick jag hem mådde skit dåligt hade ont i huvudet och så ... gick och la mig ganska tidigt orkade inte va uppe mådde bajs, när ja somnade skönt efter att försökt sova ett bra tag så kl 04.00 hörs de något utifrån, först trodde jag de va skott men när jag kollade brann de skiiiiit mycket i parkeringen och polisen hade komit och så, blev skit rädd hahah :$ 
sen såg ja att simon älsklingen hade skrivit vid 00.14 att han va på väg hem från the voice skrev nåt men minns inte vad och sen la jag mig igen för att sova... 
de va typ de, och idag skulle simon komma men vet inte om han kommer pga att han kom hem så sent igår och kanske är trött, tänkte ringa och väcka honom men ångrade mig för ja tyckte synd haha, så han kanske kommer imorrn och så ska jag ta vaccin i vårdcentralen men då ska simon älsklingen följa med mig hoppas jag haha hatar den äckliga dumma fula jobbiga sprutan -.- speciellt när dom sticker mig på vänstra handen bara för jag är högerhänd  kan inte stava men ni fattar... 
gör mindre ont på höger hand tycker jag iaf men aa .. 
igår fick jag kontakt med mitt ex Benjii de va kul för de va ett bra tag sen haha 
han mår bra och är glad vilket är skönt och höra alltid skönt o höra btw 
och sen fick jag hans brors msn som jag hade förut snackade typ varje dag med hans bror men tappa kontakten med honom med men nu hoppas jag att jag ska kunna ta tillbaka den kontakten så som förut :) 
 
aja orkar inte skriva mer just nu har skrivit en hel del så nu har ni mycket att läsa ;) 
kanske sätter ut vissa bilder i nästa inlägg 
 
~ Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0