mår dåligt...

Godmorgon alla söta bloggläsare! 
igår va ja i skolan sen va ja ute med några kompisar men senare vid 18.30 elr 18.00 kände ja hur jag började må illa och sjukt dåligt... 
gick hem för att vila men de gick inte över, mamma kom runt 19.30 och pysslade om mig sen gick jag och sov innan 21.00 för ja mådde så dåligt, så ja sen vaknade ja av att de kändes samma sak och försökte dricka te och så men somnade ist på soffan och gick tillbaka till sängen och sov ett tag och vaknade nyss 
 
iaf får bara hoppas på att de blir bättre försöker att inte tänka på de för man ska glömma bort de men de går inte är hungrig men mår illa samtidigt, hur går de till? :S 
 
whatever ska väl inte blogga så mycket mer just nu, lovar att kanske ja tar fler bilder på mina dagar men kanske inte sätter ut de samma dag kanske nästa dag elr den dagen då ja kan sätta ut det ;) men ska försöka ha bilder klara i mobilen <3
 
ska iväg nu ni får ha de bäst love u all :* <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0