Inlägg tillägnad åt min älskling <3

Hmm.. okeej vart ska jag börja... 
vi lärde känna varandra och va kompisar först vi snackade ofta.. ne vänta nu ljuger jag... vi bråkade typ hela tiden för ja hela tiden skaffade en ny kille och va värsta playern och då gillade du mig hihi :$$ 
efter ett tag blev vi sams igen sen blev vi på G, vi pratade ofta och lärde känna varandra mycket mer... allt gick så fort sen så skulle vi träffas och de blev aldrig av dagen innan ja skulle åka till Grekland, jag blev av nån dum anledning väldigt sur och började bli väldigt dryg mot dig, jag började ist då börja prata med mitt ex och blev sen tsm med honom ... mitt kärleksliv va verkligen som en berg och dalbana men du satte stop för det. 
mitt förhållande med honom varade i en vecka sen gjorde jag slut ... satt o tänkte på allt och vi blev på G igen fast de blev vi igen när jag va i Grekland, vi snackade mer och mer, visst vi hade våra dagar då vi tjafsade men de va ingen match för oss vi kom över alla bråk... 
tillslut ville ja träffa dig orkade hålla på så mer, de hade gått 2 månader ... dagen efter ja kom från grekland skulle du komma och hälsa på .. eftersom jag nu hört de så många ggr av så många killar trodde ja inte mer på de så väntade mig inte att du skulle komma... men då ringde du och du kom jag minns hur jag stog utanför och pillade på min ipod helt nervös för min mobil va på lagnig och mitt hjärta började dunka snabbare och snabbare hela tiden ... 
tillslut kom du kramade dig hårt sen gick vi hem till mig... redan då var jag sjukt kär i dig så de inte ens går att beskriva.. 
du fick träffa min mamma, mormor haha och mina vänner... första gången du kom den 4de Augusti de va då vi blev tillsammans :$$
några ggr efter så fick ja träffa dina föräldrar och de va sjukt pinsamt jag trodde ja skulle dö första gången .. gud... minns när du träffade mig först jag va förkyld och mådde bajs men ville verkligen komma till dig så sket i att ja va sjuk och kom ist :P 
när du retades så jävla mycket med mig på moppen ... åhh den känslan jag va skit rädd :$ 
iaf vi har tjafsat mycket sett saker osv men oavsett vad har vi alltid förlåtit varandra och hjälpt varandra som mest när vi behövt de... 
Känns skönt att kunna ha ett förhållande med någon som jag vet att de verkligen kommer hålla... sen ja träffa dig har ja blivit mer seriös, ser ingen annan än dig due den enda för mig och kommer alltid att vara det
kan verkligen prata med dig, du lyssnar alltid och hjälper mig lösa mina problem, du har stått vid min sida sen första gången älskar dig sjukt mycket min prins 
Simon du betyder ALLT för mig du och jag mot världen älskling :* <3 
 
        S <3 S 

Kommentarer
Postat av: din simon

omg älskling. du är för underbar. du är det finaste på heöa jorden. jag är glad att jag tog min feta röv och åkte till dej. för det va den bästa dagen i mitt liv. jag älskar dej sofia <3 // Din Simon <3

Svar: Hahah du och din feta röv hahaha störd är du men de är jag med och de darför vi passar då mycket, min älskling, älskar dig med Simon :* <3 alltid min Simon :* <3
Sofia Greken

2012-08-23 @ 22:32:05
Postat av: Mikael

Du e fan den största horan jag någonsin sett. Att du kan leva med dig själv din FETA HORA!

Svar: hahaha, okeej vänta för det första vi säger att jag är en hora okej vad har du med saken och göra stör jag dig elr, neej! hahah iaf för de andra jag kan leva me mig själv för jag vet hur man har kul jämfört med dig, och ja sjunker mig inte till din nivå för jag är mognare än så ;) och för de tredje i know that you're not '' Mikael '' hellre skriv ditt riktiga namn och stå för de du säger och iaf om du nu hatar mig så jävla mycket varför sitta och läsa min blogg just saying, grejen är tar inte åt mig du sänker inte mig så ja du får nog lägga mer tid på de om du ska försöka få ner mig ... elr ähh slöseri du kommer aldrig lyckas.. och ja mitt liv mina regler mer än så säger ja inte tänk själv ;) ( med den lilla hjärnan du tänker med om du nu ens har en ) :)
Sofia Greken

2012-08-25 @ 13:34:07
Postat av: Mikael

Vem ska jag annars vara då? :) fillip länka bloggen till mig iafl

Svar: haha okeej, hmm då vet jag vem due patetiska människa som aldrig ger upp men de bra man ska inte ge upp haha gud...
Sofia Greken

2012-08-30 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0