Förlåt ...

Hej o förlåt för jag inte har bloggat på ett tag.. 
de är nog för jag varit ute så mycket o inte orkat bloggat när ja kommit hem o så :( 
iaf.. i förr igår va hos en tjej typ hon är 26 bor i lilla essingen mammas kompis syster är de och vi åkte till henne köpte pizza käkade o sen mot kvällen gick vi ut och runt de är ju typ en ö så vi promenerade runt och sen badade vi i sjön utanför hennes hus o sen gick vi hem 
 
idag va vi ute me toprak o ulubek min bästiiis :D hahaha aa iaf .. hmm har inte gjort så mycket mer... bråkat med min pappa också slutat snacka med honom IGEN behöver paus från den drama människan :S 
 
har inte så mycket mer o säga... ehmm ..
 
I lördags va simon hos mig vi va lite ute o sen taggade vi o käkade ute sen va vi ute igen med aleks o toprak sen gick vi till mig på kvällen va hos mig satt i mitt rum o snackade lite o lyssnade på musik typ sen vid 23.00 taggade vi till tunnelbanan så åkte han hem o aa :'( ville inte att han skulle gå va skit ledsen men men iaf 
hahah när vi käkade så kpte vi hamburage med pommes o ja ville inte ha min hamburgare så jag tvingade simon äta den hahahah stackarn han va proppmätt efter de han åt sin och min haha kände mig taskig men ja ville bara ha pommes :P o han fick dricka halva min cola så ja inte skulle dricka mycket vill inte bli värsta fettot hahaha iaf så hjälpte han mig :D
 
har inte orkat sätta ut bilder men gör de när ja orkar haha aja ska chatta vidare på fb nu puss :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0