14 Augusti 2012

Heej! 
seg dag idag.. 
vaknade av att mamma väckte mig på morgonen och gick ner till tvättstugan med henne o hjälpte till där, sen kom mammas kompis med hennes syster och son som är 2 år.. lekte lite med honom sen gick vi hem och jag fixade mig snabbt sen åkte vi mot arlanda och hämtade mammas plånbok som ja hade glömt i planet när vi kom från grekland :P 
 
igår va ja och noppa ögonbrynen köpte en grej för min piercing och så också ... 
 
min data är as seg och jag vill ladda ner filmer men de går skit segt så venne va jag ska göra :/ ... ÅHH! 
 
på Lördag ska ja träffa Simon kanske ska till honom elr han hit, han va här iaf i lördags sen åkte han hem runt 23.00 så aa de va kul :') 
 
har inte tagit bilder sorry men få se när ja orkar så gör jag det. 
 
~ Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0